Бізнес-сніданок
ONLINE vs OFFLINE продажі
Керівники і власники малого бізнесу, а також представники сімейної справи зібралися разом, аби обговорити переваги та недоліки оnline і offline продажів та обмінятися цінним досвідом.
У 2017 більше немає значення, де фізично знаходиться магазин. Завдяки службам доставки та Інтернету відстань стирається і потенційною цільовою аудиторією бізнесу стає весь світ. Проте не слід недооцінювати можливість потримати товар в руках і живе спілкування, що викликає набагато більшу довіру у клієнта. Яку тактику продажів обрати обговорили у форматі бізнес-сніданку в Тернополі, у Healthy-cafe FIZKULTURA.
У чому різниця, яка специфіка кожного з напрямів, які плюси та мінуси – усе з перших вуст практиків. Своїм досвідом у розвитку власного бізнесу поділилися Ліля Проць – спортивний тренер, співзасновник та організатор дитячого табору «Дивосвіт», Наталія Орищак – дипломований педагог, авторка проекту Школа фінансової грамотності Rich and Happy, Роман Дуркот – власник мережі «Каштанова сім'я ресторанчиків» і Галина Карпенко – керівник компанії «Ідеї, які продають». Учасники мали змогу визначити, який з методів продажів ефективніший та у яких випадках. За круглим столом обговорили і головні тенденції 2017 року.
Захід відбувся з ініціативи Клубу Ділових Людей (КДЛ) спільно із глянцевим журналом City Life.
Нагадуємо, що для усіх учасників Клубу Ділових Людей та тих, хто відвідує бізнес-сніданки від КДЛ та журналу City Life діє знижка -15% на рекламні послуги в City Life.