CITY LIFE MODELS – твої «ворота» в модельний бізнес

 CITY LIFE MODELSтвої «ворота» в модельний бізнес

Півроку тому свою діяльність розпочала ще одна модельна школа CITY LIFE MODELS, створена MEDIA GROUP CITY LIFE. Це у свого роду нова та сучасна школа моделей, яка проводить набір серед дівчат та хлопців віком від 4 до 25 років. Уже в період навчання усіх учнів школи задіюють у проектах глянцевого журналу CITY LIFE.

 Модельна школа – гарне доповнення до першого глянцевого журналу CITY LIFE в Тернополі, адже журнал є одним із організаторів світських заходів у місті. Протягом року ним було організовано близько десятка  різноманітних подій: шість презентацій журналу CITY LIFE на рік, «Віденський бал», вечір Ferrizo, CITY LIFЕ Fashion. Спочатку журнал співпрацював з тернопільськими модельними агентствами, але у будь-якій роботі можуть виникнути непорозуміння, тому було вирішено створити щось нове та неповторне – унікальний проект.

 Заснували ж його дівчата, співвласниці журналу Маріанна Балабан та Тетяна Шершун. Перша була учасницею одного із відомих модельних агентств міста Київ FASHION LOOK. За плечима у неї значний досвід у модельному бізнесі.

 Засновники школи стверджують, що насамперед хочуть дати вихованцям знання, які будуть потрібними у повсякденному житті. Натомість самі моделі кажуть, що модельна справа в Україні загалом перебуває на низькому рівні. Що ж тоді казати про Тернопіль?..

 CITY LIFE MODELS  працює майже півроку. Вихованці школи  навчаються три місяці. У школі є дві вікових групи: 4-14, 14-25 років.

Для більшості людей склався стереотип, що модель – це висока, не дуже розумна, худорлява «лялька», але  це давно не так! Модель – людина прекрасна як зовнішньо, так і внутрішньо, саме тому у школі виховують кращі якості, вчать учнів не тільки бути в найкращій фізичній формі, а й розвиватися інтелектуально, підвищувати культурний рівень, бути відповідальним за свою роботу. Нарівні із зовнішніми модельними якостями цінується любов до мистецтва, пунктуальність (курс «Естетики»), акуратність, відповідальність, відкритість та гуманність.

Всі ці якості, зібрані в одній людині, допомагають досягти бажаного і реалізуватися в модельному бізнесі, стати кращою, одною із небагатьох, тому у ході навчання майбутнім моделям викладають такі предмети: «Візаж та стиль», «Фотопозування», «Основи модельного бізнесу», «Акторська майстерність та сценічна мова», «Естетика» та «Дефіле».

Втім, бути впевненими в собі, позбутися комплексів, виробити красиву ходу та поставу, навчитися стежити за собою, а також вивчити шляхетні манери – не зайве нікому.

Дівчат та хлопців навчають дефіле та  візажу, акторській майстерності, стилю, фото та відео-позування. Зрозуміло, що не всі вони стануть професійними моделями, але вміння виглядати красиво, стильно одягатися,  достойно поводитися потрібно всім. Уроки дефіле будуть корисними не лише для сцени, але й для повсякденного життя.

 Оскільки грація, впевненість, легкість, майстерність – це все є запорукою професійного дефіле! Незалежно від віку дітки вивчають складні і прості стилі дефіле, зупинки, повороти, стійки. Під час навчання вони практикують набуті навички на заходах журналу, демонструють одяг, аксесуари.  Навіть найменші починають після такої практики розуміти свою значимість на подіумі і те, наскільки важливо освоїти предмет, аби  на сцені все вдалося! Цього всього учнів  навчає Маріанна Балабан – модель в минулому та співвласниця глянцевого журналу CITY LIFE.

Курси «Візажу та стилю» веде Наталія Вітик-Клепцьо – візажист  салону краси Fashion. Саме вона  навчає моделей, як правильно наносити макіяж, оскільки ця процедура є невід’ємною у модельному бізнесі, адже  цінуються моделі, які окрім своєї професійності володіють мистецтвом візажу. Щодо вихованців підліткового віку, то для них  корисно дізнатися про особливості макіяжу,  адже він не повинен бути схожим на «бойовий розпис».

На заняттях з  «Акторської майстерності та сценічної мови»  Максим Попович (актор, викладач)  розповідає учням, як треба поводитися в тій чи іншій ситуації, – бути впевненими в собі. Також на цьому курсі в майбутніх моделей виховують харизму та розкривають приховані таланти.

«Фотопозування» —  куратор Юрко Кушнір, відомий тернопільський фотограф, який співпрацює із нашим журналом від початку його заснування. Тут майбутніх моделей навчають «працювати із камерою», змінюватись з кожним «кліком» фотоапарату. Кращі фотографії будуть опубліковані в журналі  та на сайті citylife.net.ua.

Незабаром школа розпочне співпрацю з київськими модельними агентствами. Слід зазначити, що дитячий модельний бізнес  в Україні зараз не дуже розвинений, тож для вихованців молодшого віку школа моделей – більше розвага, нові знайомства та цікаві знання.

Які перспективи чекають на вас після закінчення CITY LIFE MODELS, спитаєте ви?! Після закінчення школи моделей відбувається випускна фотосесія, де демонструються навики, набуті в школі, видаються свідоцтва про закінчення повного курсу навчання. Протягом усього курсу навчання кращі із кращих будуть задіяні у фото та відео-зйомках для реклами, а після закінчення школи вони можуть підписати контракт з MEDIA GROUP CITY LIFE.

Нині в Західній Європі та в країнах Азії є попит на слов’янські обличчя, тому деякі із наших випускниць, можуть в подальшому працювати за кордоном. 

Зокрема, серед   моделей школи слід виділити два типажі моделінгу з п’яти основних – це baby-face, classic face. Тепер  про типажі і де їх можна використати.

  1. Baby-face (дитяче обличчя). Найбільш поширений типаж серед слов’янських моделей. У дівчат з такою зовнішністю, як правило, великі виразні очі, надуті губи і трохи припухлі щоки. Їх обличчя нагадують обличчя дітей. Щоки, смішинки в очах, акуратний ніс. Ці дівчата завжди виглядають на 15-16 років і роки тут ні до чого. Класичний приклад серед наших моделей – Ізабела Прудивус, Лілія Рогатинська та Анастасія  Крицька. Дівчат із такою зовнішністю обожнюють агентства країн Азії. Вони придатні як для подіуму, так і для фото та відео-зйомки
  2. Strong face. Власники цього типу відрізняються «диким» поглядом, зазвичай вузьким розрізом очей, гострими вилицями і дуже виразними рисами обличчя. Цей тип також характеризується помітною худобою і високим зростом. Як правило, таких моделей беруть для показів на подіумах, знімають у fashion-story для журналів. Цей тип найбільше підходить для високої моди. Його переважно купують країни Європи та США.
  3. Комерційне обличчя. Слово «комерція» говорить саме за себе. Це реклама і заробіток грошей. Такі дівчата та хлопці дивовижно красиві як в моделінгу, так і в житті. Саме комерційний типаж ми найчастіше бачимо в рекламі парфумів, білизни, косметики. Такі обличчя  повинні бути ідеальними, точеними, випромінювати жіночу красу та чарівність. Їх завдання – звернути увагу на себе, а, отже, і на продукт, який вони рекламують.
  4. Класичне обличчя. Таких дівчат називають «міль». Це полотно, глина в буквальному сенсі, з якої можна зліпити все, що завгодно. Таких дівчат легко перетворити в будь-який з вищевказаних типажів – макіяжем, зачіскою, одягом. Зазвичай такий типаж не користуватиметься шаленим успіхом, але дівчина зможе працювати та заробляти гроші. Яскравим прикладом є наша учениця Катерина Передєрін.

CITY LIFE – з нами завжди попереду!

Деталі за тел… +38 (096) 08 666 46
+38 (099) 311 54 00

Підготував Саша Приображенский